Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the meta-box domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/actnowhr/public_html/budiuzoni/wp-includes/functions.php on line 6121
(Neustrašive) Strašne žene u pohodu na svjetsko tržište s plemenitim ciljem – U zoni
Fierce Women d.o.o.

(Neustrašive) Strašne žene u pohodu na svjetsko tržište s plemenitim ciljem

Znanstvena istraživanja pokazala su da je igra vrlo važan dio učenja i najlakši način svladavanja socijalnih vještina, ravoja emocionalnosti i empatije. Ona razvija kreativnost i maštu te potiče intelektualni razvoj. I što je najvažnije, potreba za igrom ne prestaje s djetinjstvom, već traje čitav život.

Upravo ta činjenica igru „Fierce Women“ ili „Strašne žene“ čini odličnom idejom i načinom prezentacije jedne tako često zanemarene teme kao što je uloga žene u razvoju naše civilizacije. Igra je originalna zamisao Gabrijele Ivanov, koju je razvio tim okupljen oko udruge K-Zona uz pomoć književnika i programera Želimira Periša. Ona na zabavan i likovno vrlo kvalitetan način u igru pretače 60 od prikupljenjih preko 300 biografija žena koje su značajno doprinijele društvu,  originalno objavljenih na portalu VoxFeminae.net u posljednjih 13 godina.

Uz pomoć crowdfunding kampanje pokrenute na Međunarodni dan žena 2018. godine, Strašne žene krenule su u osvajanje međunarodnog tržišta korak po korak osnovavši društveno poduzeće Fierce Women d.o.o. U Italiji je u prvih godinu dana prodano 1.000 kompleta na engleskom te 2.000 u Hrvatskoj. 2019. godine austrijska zaklada Unruhe Privatstiftung dodijelila im je nagradu Sozial Marie, kao jednoj od najboljih društvenih inovacija u Srednjoj Europi te godine.

Nedavno su postale jedne od pet dobitnica programa „Odvažna“ IKEA-e i Mastercarda te je igra dobila priliku naći se na prodajnim policama IKEA Hrvatska. Dobitnice su i potpore ACT Grupe „Pokreni nešto svoje“, a njihova podrška nastavila se i kroz program „U zoni“ koji ACT Grupa provodi u suradnji s Entrepreneurship Academy Europskog fonda za jugoistočnu Europu – EFSE.

„Vjerujemo da je Fierce Women samo jedan vrijedan mali kotačić koji se uklapa u globalnu sliku i vodi prema svijetu u kojem će rodna ravnopravnost uistinu biti jedna od temeljnih vrijednosti, a ne samo nedostižna fraza“, kaže Gabrijela iz Fierce Women d.o.o.

Tema značajnih žena, koje su u povijesti često ostale anonimne samo zbog toga što su bile žene, ima fantastičan medij i prilično dugo vrijeme za širenje na cijeli svijet. U mnogim zemljama žene su i dalje smatrane manje vrijednim članovima društva, u nekima su tek nedavno dobile vrlo ograničene uloge u društvu, a u cijelom svijetu njihova značajna uloga u povijesti još uvijek je nepoznata.

Stoga su u Fierce Women d.o.o. ove godine napravile novi korak i kroz WOW proširenje pozvale međunarodnu umjetničku i ilustratorsku zajednicu da svoje radove prijave na natječaj za proširenje dosadašnjeg kompleta od 60 ilustriranih kartica. Prijavilo se preko 300 umjetnika iz 27 europskih zemalja, a žiri je odabrao 15 njih od kojih će u budućim izdanjima igre biti objavljeno ukupno 30 novih ilustriranih kratkih biografija.

“Suradnja s ACT Grupom dala nam je sigurnost i osjećaj da postoji netko na koga se možemo osloniti, kome vjerujemo i s kim djelimo iste vrijednosti u smislu društvenog poduzetništva. Akcelerator nam je pomogao da strukturiramo procese, da postavimo ciljeve, da ih znamo mjeriti i kako da izađemo na tržište. Nije sjajno ovo pandemijsko vrijeme, ali ne gubimo vrijeme i radimo na razvoju palete proizvoda koji će dopuniti našu osnovnu ponudu s kartama i omogućiti nam da dopremo do većeg broja klijenata”, objasnila je trenutne planove Gabrijela.

Fierce Women nije iznimka, prije će biti da je dio pravila da je pandemija COVID-19 poremetila brojne planove. Ali ustrajnost i posvećenost ostvarenju cilja primjetna je iz njihovog angažmana i kroz udrugu iz koje je tvrtka nastala. Dobra strana ovog proizvoda je da način korištenja ovih karata nije ograničen samo na igru u sklopu koje su napravljene. Odličan su izvor osnovnih znanja za, primjerice, vrlo popularne pub kvizove. Osim toga, učitelji ih u osnovnim i srednjim školama mogu iskoristiti i za projektne zadatake učenicima, kojima u današnje vrijeme na raspolaganju stoji zastrašujuća mreža podataka na internetu.

Isprobajte!